Geschiedenis

Euro Events heeft in zijn 15 jarig bestaan een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Hieronder een overzicht van de belangrijkste mijlpalen. 

2001: Oprichting van Euro Events B.V. De oprichters hebben veel ervaring in de organisatie van grootschalige outdoor auto evenementen. In de beginjaren richt Euro Events zich volledig op organisatie van outdoor publieks evenementen.

2003: Start huidige groothandelsactiviteiten in evenementbenodigdheden.

2004: Eerste betaalde personeelslid in dienst.

2005
: Start eigen drukkerij voor Tyvek en plastic polsbandjes.

2006
: Uitbreiding van het assortiment met consumptiemunten.

2007: Start verkoop van wisselautomaten voor consumptiemunten en telmachines. Tevens uitbreiding van het assortiment met garderobenummers en ingebruikstelling bedrukkingsmachines voor plastic garderobeplaatjes en zelfklevende garderobenummers.

2008
: Uitbreiding van het assortiment met lanyards. Ingebruikstelling drukpers voor full-colour bedrukte polsbandjes.

2009
: Ingebruikstelling bedrukkingsmachine voor consumptiemunten in maximaal 5 kleuren. Start produktie extra beveiligde opdrukken voor polsbandjes zoals UV bedrukking.

2010
: Uitbreiding van het assortiment met muntmatten (breekmunten). Start nieuwbouw vestiging Duiven.

2011: Verhuizing vestiging Duiven naar nieuwbouwlocatie. Verhuizing Rijsbergen naar nieuw pand. Start verkoop zelf ontwikkelde uitgiftemachine voor consumptiemunten. Tevens ingebruikstelling nieuwe bedrukkingsmachine voor muntmatten bedrukt in maximaal 5 kleuren.

2013
: Ontwikkeling van de verhuur muntautomaten en grootse presentatie hiervan op de Festivak in Antwerpen.

2014
: Uitbreiding van het verhuurassortiment met pinterminals en geldtelmachines. Ingebruikname van tweede bedrukkingmachine voor breekmunten. Uitbreiding aantal verhuur muntenkassa's.

2015: Ontwikkeling van eigen muntautomaat met mogelijkheid tot betaling middels pin en nfc chip. Ingebruikname nieuwe machine voor de bedrukking van full color breekmunten en een nieuwe machine voor het bedrukken van garderobenummers.

2016: Toevoeging van nieuwe productgroepen; promotieartikelen en kleding. Uitbreiding assortiment van muntautomaten tot 5 verschillende modellen.